Workshops
Obradoiros especializados dirixidos a estudantes avanzados e profesionais
Luns 27 a
Xoves 30 Xuño
Inscripcións gratuítas enviando un email a gdw@follow.gal
-
Contidos
Ferramentas de diagnose, fortalezas e debilidades para intervencions de re-naturalización de polígonos industriais. Caso práctico: polígono de Agrela.
Introducción á ecoloxia nos entornos urbanos: corredores e conectores ecolóxicos.
Casos prácticos: exemplos de naturalización de territorios altamente antropizados.
Os polígonos industriais como espazos de oportunidade para mitigar o cambio climático: xestión da auga, regulación térmica (illa de calor), fauna e flora, mitigación de emisións de C02.
Andainas in situ no Polígono de Agrela
Conclusións: posibilidades de intervención no polígono.
Debate.
María FandiñoLicenciada en arquitectura (UDC) e máster oficial en Paisaxe (UPC). A súa inquedanza radica no nexo entre arquitectura e paisaxe, na economía de formas e no deseño de espazos que conxugan as dinámicas naturais e a estructura do territorio. Actualmente colabora como especialista en paisaxe e ordenación con diversos despachos de Barcelona, Madrid e Galicia. Paralelamente, desenvolve a súa actividade como arquitecta paisaxista realizando proxectos a diferentes escalas co seu obradoiro: PAISAXE.
Combina a práctica profesional coa docencia e a investigación. Ten participado en congresos científicos en diferentes universidades a ambos lados do atlántico con artigos e conferencias que versan sobre a paisaxe cultural, o seu deseño e as formas no territorio. Ten realizados workshops sobre paisaxe, ecoloxía e renaturalización no programa do Máster de Arquitectura de Paisaxe en Barcelona, na Universidade Pontificia do Perú, na Universidade da Coruña, ao amparo da FETSAC, e actualmente é profesora no programa da Universidade de Virginia en Barcelona.
-
Contidos
O obradoiro consistirá na produción de prototipos de pezas de mobiliario con materiais recuperados.
Laboratorio 001Marca de deseño que experimenta con espazo e materia. Conta con cinco liñas de actuación: Estudio (001), Efémero (002), Dirección de Arte (003), Tenda (004) e Concept House (005).
-
Contidos
Introdución ao branding: moito máis alá do logotipo
Orixe do branding: unha de historia - desde cando importan as marcas?
O poder estratéxico do branding: como impacta a marca no negocio dunha compañía
Principais elementos que compoñen unha marca:
Plataforma estratéxica
Identidade visual
Naming e tagline
Tono de voz
Arquitectura
Activación
Xestión continua
CulturaComo ser un brander? Perfís e consellos
MasterbrandAlmudena Clemente, Senior Branding Advisor, ten máis de 20 anos de experiencia en consultoría estratéxica de marca internacional, docencia universitaria e investigación académica.
Actualmente Almudena dirixe Masterbrand, primeira escola de avanzada de branding con máis de 12 anos de trayectoría na formación a profesionais e empresas.
Anteriormente Almudena traballou como Head of strategy en Superunion España, dirixindo o departamento de consultoría estratéxica e liderando proxectos de consultoría e definición estratéxica cunha ampla experiencia no desenvolvemento de marcas corporativas.
Algúns clientes para os que traballou son Telefónica, BBVA, Iberia, Cepsa, Bosch, Sanitas, KPMG, Almirall, Coca Cola, Tempos Vega Sicilia ou na creación de novas marcas como WiZink e Vivaz.
Antes de exercer como consultora, Almudena traballou como investigadora asociada no Centro Internacional para a Competitividade do IESE en Madrid, creado en colaboración co Instituto para a Estratexia e Competitividade na Harvard Business School, liderado polo profesor Michael Porter. Anteriormente adquiriu tamén experiencia en TNS, axencia de servizos integrais de estudos de mercado dentro do grupo WPP.
Diplomada en Ciencias Empresariais, Licenciada en Marketing por ICADE e con estudos de doutoramento e Master en Marketing dixital por The Power MBA, Almudena tamén impartiu clases durante 4 anos a estudantes de Administración e Dirección de Empresas en ICADE, ademais de colaboracións docentes con outras universidades como Universidade Complutense, CEU, Rey Juan Carlos ou escolas como The Atomic Garden.
Tamén no ámbito académico Almudena foi a directora técnica e profesora do bloque de estratexia de marca do master oficial en branding de Superunion e a UCM, desde a súa creación en 2019 ata 2021.
Portfolio Review
Revisión de portfolios dirixida a estudantes e mozxs profesionais nos descansos das xornadas do Pro
Venres 24 a
Domingo 26 Xuño
É necesario ter entrada do Pro para asistir